Konzultace jsou jedním z rostoucích segmentů naší práce. Svůj čas plně věnujeme vašim potřebám. Pomáháme řešit aktuální i strategicky významné situace v podnikání, při nichž lidský faktor hraje významnou (a někdy nejvýznamnější) roli.
Pochopit vaši současnou situaci a pracovní cíle znamená pomoci vám udělat správné rozhodnutí. Proto se na začátku spolupráce hodně ptáme; nejdříve chceme perfektně rozumět tomu, jak vaše podnikání funguje. Musíme vstřebat mnoho informací, abychom společně mohli najít ty nejlepší nápady a techniky, které vám pomohou dosáhnout cíle. Řízený a efektivní dialog při konzultaci umožní vybrat ta řešení, která budou uskutečnitelná a účinná právě u vás. Konzultace vám umožní optimalizovat investici do školení zaměstnanců, výběru vhodných zaměstnanců, udržení klíčových pracovníků, změny organizační struktury aj.
Své kompetence jsme získali během více než dvacetileté spolupráce se zákazníky v České a Slovenské republice a téměř čtyřicetiletou spoluprací na mezinárodní úrovni. Uplatnili jsme je v těchto oblastech:
- formulování vizí a strategických plánů ve skupině vrcholového managementu
- vytváření komplexních i dílčích programů pro firemní vzdělávání
- změny organizační struktury
- výběr nových pracovníků
- talent management
- programy pro individuální rozvoj a rozvoj týmové spolupráce
- optimalizace a řízení procesu změny a akceptace změny pracovníky firmy